سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهادت به روز...
شب وداع باشهدادرشب شهادت حضرت امام صادق (ع) در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد،....

بعدازظهر نوزدهم مرداد پیکر مطهر شهدا با استقبال مردم وارد شهر اصفهان خواهد شد.
  شب وداع با شهدا در شب شهادت حضرت امام صادق (ع) در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد، همچنینصبح بیستم مردادماه شهدا در شهر اصفهان تشییع و پس از آن تعدادی از پیکر شهدا برای خاک‌سپاری به شهرهای مختلف اعزام خواهد شد.

مابه پیشوازتان خواهیم آمد..وراهتان راادامه خواهیم داد...
همه حضورخودرادرتشیع پیکرشهدااعلام خواهیم کرد..
آنهاپیامی آورده اند..

کوچکترین غواص شهید کربلای 4

نحن الصامدون

 یاعلی


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 94/5/12 ] [ 8:6 عصر ] [ شهادت ب روز ]
انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماستمعبرسایبری فندرسک

صرفاَ جهت اطلاع :

تیتر قبل اصلاح شد. بدینوسیله از مخاطبین عزیز معذرت خواهی می شود.

 

ضمن تشکر از زحمات وزیر محترم امور خارجه کشور جناب آقای ظریف، این مطلب هیچ اشاره ای به ایشان و فعالیتشان ندارد.

ورود اولین وارد کننده خون های آلوده به ایدز به ایران و مبتلا کردن بیش از 1000 نفر از بیماران هموفیلی ایرانی به این بیماری، باعث ذوق زدگی برخی از اصلاح طلبان کشور شده است.

عده ای از روزنامه های وابسته به اصلاح طلبان در اقدامی مشترک حرکت مردمی محکوم کردن ورود لورانت فابویس وزیر امور خارجه فرانسه به ایران را که باعث و بانی کشته شدن چندین هموطن بخاطر وارد کردن خون های آلوده به ایدز در ایران بوده است را به تمسخر گرفته اند و آن را به دلواپسان هسته ای نسبت داده اند.

فابیوس

من فارغ از جناح بازی های حزبی در درجه اول یک ایرانی هستم و یک ایرانی هرگز خواهان بیماری و کشته شدن هموطن خود نیست آن هم هموطنی که نیاز به کمک دارد اما به او هدیه ای از جنس بیماری تزریق می کنیم و راه چشم بستن از این دنیا را برایش باز می کنیم.

آقایان اصلاح طلب و روزنامه های وابسته به این جناح که همواره لذت ها و خوشی ها را برای خودتان خواستید تا ملت شریف ایران، تمسخر کردن مردمی که می خواهند ورود عامل قتل چندین ایرانی به کشور را محکوم کنند هیچ ربطی به جناح بازی ها و حزب بازی ها و چپ و راست ندارد. فقط ذره ای غیرت و شرف ایرانی می خواهد که شما بازهم ثابت کردید ندارید.

پ,ن : از قربانیان تزریق خون های آلوده به ایدز درخواست می شود ساکت باشند چراکه محکوم به دلواپس، امل، جهنمی، نان به نرخ روز خور و ... خواهید شد.


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 94/5/12 ] [ 7:58 عصر ] [ شهادت ب روز ]

قاتل انگیزه هنرمندان انقلابی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته حامد زمانی، خواننده جوان تصویری از یک نامه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. نامه‌ای ارسال شده از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با امضای پیروز ارجمند، مدیر مستعفی دفتر موسیقی ارشاد.

ارجمند در این نامه محرمانه که آن را در ایام پایانی حضورش در ارشاد برای زمانی ارسال کرده بود با ادبیاتی خاص به او هشدار داده بود که :«با توجه به گزارش واصله از سوی مراجع ذی‌صلاح مبنی بر اجرای برنامه موسیقی در محل … – این محل را حامد زمانی در تصویری که روی اینستاگرام خود قرار داده بود، تار کرده بود- یادآوری می‌شود کلیه اجراهای موسیقی باید با مجوز این دفتر باشد در غیر این صورت از ادامه فعالیت جنابعالی ممانعت به عمل خواهد آمد.»

139405081629406245781205

حامد زمانی پس از انتشار این تصویر جملاتی را ذیل عنوان

«برگ زرینی دیگر از افتخارات وزارت محترم ارشاد» منتشر کرد.

جملاتی که به راحتی نشان از دلخوری و گلایه او داشت.

اونوشته بود: «بعد از این همه سال کار و فعالیت و این همه اثر، تهدید به جای حمایت.
پی‌نوشت: قابل توجه بعضی از دوستان که منو متهم به خواندن برای مجوز میکردن.
*علی‌رغم پیگیری‌های مکرر؛ بنده هنوز مجوزی از وزارت ارشاد ندارم.
*علاوه بر اون طی این سال‌ها هیچ تماسی حتی برای یک احوالپرسی خشک و خالی هم از این وزارتخونه نداشتم.
* این نامه اواخر مدیریت آقای ارجمند به دست ما رسید … بخاطر همین بعد از استعفای ایشون پست گذاشتم.
ان اجری الا علی الله»

حامد زمانی و گرایشات او در ترانه‌ها و شعرهایش را بسیاری می‌شناسند. بسیاری از مردم ایران او را به ترانه‌خوانی درباره موضوعات ملی، گفتمان انقلاب اسلامی، جهاد، دفاع مقدس، ضدیت با زورگویان، عدالتخواهی، اعتراض به ظلم و … می‌شناسند. او یکی از هنرمندانی بود که به همراه تعدادی جوان دیگر فتح بابی کردند در معرفی، پیگیری و مطالبه آرمان‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر. ملودی و شعر را با هم درآمیختند و آثاری موسیقایی که بعدها مخاطب و هوادار زیادی پیدا کرد، خلق کردند. آثاری که با تمجید و تشویق رهبر معظم انقلاب هم مواجه شد.

البته آرمانگرایی حامد زمانی و دوستانش و نوع جدید آثاری که تولید می‌کردند، برای آن‌ها هم هزینه‌های زیادی به همراه داشت. هزینه‌های روانی که بعضاً مخالفان و منتقدان نگاه گفتمانی زمانی و دوستانش سردمدار ایجاد آن در رسانه‌ها بودند. مزدور، کاسب، خائن و … ابتدایی‌ترین کلمات در میان موج اتهامات و اهانت‌ها درباره ایشان بود.

حالا فردی که ناجوانمردانه، «مزدور» لقب گرفته بود، با تصویری که در اینستاگرام خود منتشر کرده، حرف از باطل بودن این اتهام «تافته‌ی‌ جدا بافته» بودنش می‌زند. شاید انتشار این نامه قبل از آن‌که با اتهام به زمانی برای اقدام فراقانونی روبرو شود -که البته او همیشه گلایه از اذیت شدنش برای دریافت مجوز داشته-، نشان دهنده این است که اتفاقاً حامد زمانی برخلاف همه تصورات عامیانه و جنجال‌های حاشیه‌ای که او را موهنانه، «دردانه» خطاب می‌کردند، در این مسیر تنها بوده است و هیچ حمایت دولتی‌ای از او در پشت پرده ماجرا قرار ندارد. ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - شنبه 94/5/11 ] [ 12:11 صبح ] [ شهادت ب روز ]

شهیدخرازی دربیان امام خامنه ای:

شهیدخرازی به رفقایش گفته بود:من اهمیت نمیدهم درباره ی ماچه میگویند..

من میخواهم دل ولایت راراضی کنم..اومیدانست دل آگاه وبصیر فقط به ایران.به جماران.به تهران

وبه مجموعه ی یک ملت نمی اندیشد..به دنیای اسلام می اندیشد..

ودر ورای دنیای اسلام به بشریت..!!

 


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 94/5/6 ] [ 5:9 عصر ] [ شهادت ب روز ]

متن پیام تسلیت سردار نقدی در پی درگذشت همسر فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان.

به گزارش نایین نا، به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، در پی درگذشت همسر سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج) سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به ایشان تسلیت گفت؛ متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار غلامرضا سلیمانی

فرمانده محترم سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان اصفهان

با نهایت تأثر، درگذشت همسر مکرمتان را از سوی خود و بسیجیان، تسلیت عرض می نمایم.

آن بانوی بزرگوار و مجاهد در خانواده ای مبارز و انقلابی در جریان مقاومت و ایستادگی در برابر طاغوت در نوجوانی نقش آفرین بود و پس از انقلاب نیز، عمر خود را درکسوت معلّمی برای تعلیم و تربیت فرزندان ایران صرف کرد و سال های زیادی را صبورانه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در راه اعتلای اسلام و آرمان های انقلاب و امام (ره)، دوشادوش شما به تأسی از مقتدایش حضرت زینب (س)، مجاهدت کرد.

از خدای متعال می خواهم، آن مادر دلسوز و همسر صبور را با حضرت زینب محشور و به جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر وافر عنایت فرماید.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 94/5/5 ] [ 1:25 عصر ] [ شهادت ب روز ]
افسران سایبری و جنگ نرم ایران در آمریکا!
ولایتمداران کجایند؟!

ماهواره1-214x2144

درفضای مجازی هم خواستاراستیضاح..

وزیر ارشاد در مجلس بازخواست شود

690673070298072703446

9n34zatg2y0woewn4oyq8

این روزها گفتن به درک برای خیلی ها راحت شده.
درک می خواهد که محرومیت را احساس کنی
درک می خواهد که به راحتی آب خوردن به
فقر(فرهنگ  و اقتصاد) مردمت به درک نگویی.

درک می خواهد که هوای هوای مردمت را داشته باشی.
گاهی فقط باید باشی ، همین که باشی خودش یک دنیا ارزش دارد
گاهی نیاز نیست دستت خیلی پر باشد همین که دستی
را به گرمی و محبت در دست داشته باشی کفایت می کند.

واجبی که با احیای آن دنیا گلستان می شود

422

وبلاگ “انتظار نصرآباد نوشت:

نه جنگ می خواد، نه چنگ ، با یک تذکر زبانی ساده،

اگر یه نفر نه،  10 نفر به یه نفر بگن حجابت را رعایت کن، اگر سنگ پا قزوین هم باشه، کم میاره گوش میده.

اما ما فکر می کنیم حرفمان اثر نداره، هیچی نمیگیم، انتظار داریم یه اکیپ با زور بیاد این کارها را جلوشو بگیره، چنین انتظاری هم….، این میشه که بدحجابی و سایر منکرات زیاد میشه.


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 94/5/5 ] [ 1:23 عصر ] [ شهادت ب روز ]

 

pic تنها مسیر برای زندگی بهتر/ج26 | پناهیان: چهارمین ویژگی/ انسان برای زندگی بهتر باید به منبع نور و انرژی متصل باشد/ ذکر یعنی انرژی گرفتن از خدا پناهیانحجت الاسلام پناهیان: انسان برای زندگی بهتر باید به منبع نور و انرژی متصل باشد

ذکر یعنی انرژی گرفتن از خدا

آدم از ذکر بیشتر انرژی می‌گیرد تا غذا

شارژ باطری وجود انسان، خود خداست

انسان بدون دین هم می‌فهمد که به ذکر خدا نیاز دارد

ذکر خدا ما را از صدمات بیرونی و ضعف درونی نجات می‌دهد


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 94/5/5 ] [ 1:15 عصر ] [ شهادت ب روز ]

منبع»:معبرسایبری فندرسک

بعضی ها اونقدر تو گوش ملت خوندن که ایران بعداز توافق هسته ای گلستان خواهدشد، ما باورمون شده واقعاً اینجوری میشه برای همین صحبت های مسئولین پس از توافق هسته ای اینجوری پیش بینی میشه که:

حسن روحانی رئیس جمهور ایران: مردم تورو خدا آب بخورین دیگه چه مرگتونه؟ این همه آب برا خوردن داریم. سدها دارن منفجر میشن از بس آب شرب ذخیره کردند. چرا اینقدر شماها صرفه جو هستین؟ هرکی آب نمیخوره بره به جهنم.

فردای بعد از توافق هسته ای

علی یونسی مشاور آقای روحانی : دفاتر ثبت رسمی ازدواج با بحران کمبود وقت مواجه شده اند. از موقعی که توافق هسته ای شکل گرفته مردم برای ازدواج صف بستند و بعضی از دفاتر ثبت ازدواج تا اذان صبح نیز فعالیت می کنند. از مردم توقع میره یک مقدار خویشتن‌دار باشند و برای ازدواج اینقدر عجله نکنند.

 دایره المجامع خاطرات ایران، حاجی خاطره : درخصوص توافقنامه هسته ای من خاطره ای از امام یاد می کنم که اصلاً امام گفته بود بعد از توافقنامه هسته ای استخوان های مردم که بخاطر تحریم ها خرد شده بود به هم جوش خواهد خورد. الآن یکی از معضلات کشور بیکاری روز افزون شکسته بند هاست.ادامه مطلب هم جالبه ازدستش ندین.. ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - سه شنبه 94/4/31 ] [ 3:32 عصر ] [ شهادت ب روز ]

تشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

عاروتص شوع، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی میگوید که درباره ایران همه گزینه ها روی میز است و اسرائیل به هیچ وجه برای دفاع از خود به محدودیتهای دیپلماسی توجه نمی‌کند.

اشتاینیتز با بیان اینکه تهران در مصالحه با کشورهای غربی بر سر مساله هسته‌ای شکست خورده هشدار داد که تل آویو می‌تواند به طور یکجانبه علیه ایران و برنامه هسته‌ای این کشور اقدام کند.

وی به خبرنگاران گفت: نمیخواهم خیلی خاص بگویم اما همه گزینه ها روی میز است. ما هرگز حق اسرائیل برای دفاع از خود را به مسائل دیپلماتیک محدود نمیکنیم.

پوستر نابودی تل آویو فقط در 10دقیقه


ناخدای انقلاب : گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد

نحن الصامدون...

منبع:معبرسایبری فندرسک


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 94/4/31 ] [ 3:29 عصر ] [ شهادت ب روز ]
روزه‌داران,روزه در اسلام

فضیلت و اعمال شب قدر

 

 

فضیلت و اعمال شب قدر

از پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز نقل است: از خداوند به دور باد و نفرین بر کسی که به شب قدر برسد و زنده باشد، اما آمرزیده نشود.


از حضرت رسول (ص) نیز پیرامون شب زنده داری شب قدر نقل است که فرمودند: کسی که شب قدر را شب زنده‌داری کند، تا شب قدر آینده، عذاب دوزخ از او دور گردد.

 

امام موسی بن جعفر (ع) نیز درباره شب قدر فرمودند: کسی که در شب قدر غسل کرده و تا سپیده صبح شب زنده‌داری کند، گناهانش آمرزیده می‌شود.


[ یادداشت ثابت - شنبه 94/4/14 ] [ 5:52 عصر ] [ شهادت ب روز ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ
لینک دوستان
<حاجی
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
بانـــــــوی دشــــــــــت رویــــــا
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
ازهردری سخنی-از هرکجا تصویری -در پارسی بلاگ
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
گروه سایه-shadow group
لیلای بی مجنون
پاسداروعاشق ولایت
*** انـتـظـار ***
برادرم ... جایت همیشه سبز ...
روح مناجات
ان سالهای دوست داشتنی
♫♪پیچَــ❤ـکـِ اِحســ❤ــآسـ ♫b
قیدار شهر جد پیامبراسلام
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
گل نیلوفر
عـــمـــــــارِیـــــــون
حسبان
خورشید پنهان
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
فتوبلاگ حسین کارگر
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
شجره طیبه صالحین ،حلقه ریحانه
محمدعابدینی
لباس شخصی
اسپایکا
شکوفه های گیلاس
واجب فراموش شده
اشک شور
پرپر
مهربرلب زده!
حرف هایی از زبان منطق و احساس
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
PARANDEYE 3 PA
سخن آشنا
کانون فرهنگی شهدا
مشاور
جور وا جور
اوقات فراقت / فراغت یک دانش آموز
سرزمین مه وخورشید
بی سروسامان
آقاشیر
صراط مستقیم
نبـ ـ ـ ـض ِ قلـــ م
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
هادی ضرغامی
گیاه پزشکی 92
عالی نیوز
نگاه خیس
نمایندگی دوربین های مداربسته
منو وتووقاصدک
دریــــــــای نـــور
آوای روستا
همسرانه نویسی من برای اویم
سارا احمدی
عیسی طلبه مشهدی
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
شاید منتظر
حوالی آفتاب
تراوشات یک ذهن زیبا
نقدونظر
رویاهای خیس
گیسو کمند
کارشناس مدیریت دولتی
شهادت به روز
Jaeger Science
پاتوق دوستان
فدایی رهبر
فدایی رهبر
ارمغان تنهایی
میثم تمار
ردِ پای خط خطی های من
دوستدار علمدار
پایگاه اطلاع رسانی احمدآباد
ابـــــــــــرار

محمدمبین احسانی نیا
داستان های جذاب و خواندنی
قاتی پاتی
پیام رهایی
غزل عشق
* لـحـظــــه هــای بــارانی *
خون شهدا
رازهای موفقیت زندگی
بچه های خدایی
آسمان بچه های خدا!
خوش آمدید
درس های زندگی
شهیدان مظلومند
من.تو.خدا
.•°♥°•دنیای شیرین من•°♥°•.
صدای دل...
شبستان
.:پرستــوی خیــــال:.
فلسفه یعنی رنج...
برادران شهید هاشمی
زینبیون پادشاه عالمند
قدرت کلمات
امام خمینی(ره)وجوان امروز
دلفین بلاگ
زندگی شیرین
بابای آسمانی...
بابای آسمانی
بابای آسمانی
السلام علیک یاامیرالمومنین
بچه تهرونی
فناوری اطلاعات
امام زمان
منتظـــــــران مهدی
بیانات و سخنان رهبری
فریاد شهادت
خادمین حضرت فاطمه سلام الله علیها ،جیرفت
رد پای احساساتم
مشکات نور الله
funny....
گل یا پوچ؟2
کبوتر نامه بر
یه دختره تنها
در محضر خدا
پسران علوی دختران فاطمی
موسسه فرهنگی-مذهبی امام سجاد(ع) ری
جملات قصار و شنیدنی
sajadb.tk
هزار حرف نگفته
وبلاگ شخصی محمد
نت سرای الماس
ماتمکده حضرت زینب س
دل پر خاطره
عمو همه چی دان
هرکس منتظر است...
جایی برای خنده وشادی و تفریح
دهکده کوچک ما
خدای عشق و خنده
حدیث نفس
دل خوش
انجمن محرمانه
قرار عاشقی
فــــــقــــــط خــــــدا
عاشقانه
دوعاشق
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
سیرت پیشگان
سایت عکس های باحال وجدید
اسرا
وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده)
عاشقانه
اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی
نور غدیر
پادگان حمید
یاران امام خامنه ای - جوانان مکتب المهدی
خاطرات و دلنوشته ها
❁خدا بود و دیگر هیچ نبود❁
السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
طلبه ای خاکی
چشمه جاری
دوستانه
تینا!!!!
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واحد خواهران
احساس رویایی
_..-♥*°*♥-.._Pink♡ love_..-♥*°*♥-.
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
بــــــدون شــــــرح
کـ ـهـ ـکـ ـشـ ـان
من یک طلبه هستم
ღ*چادریـــــــــــــ سایبریــــــــღ .¸¸.•*¨*ღ
آه و دود
☺ ☻☺ ☻
سکوت(فریاد)
شاسوسا
بچه هیات یا زهرا (س)
گل خشک
منتظران مهدی(عج)
lets fall in love together
(✿◠‿◠)crazy girl
در ارزوی گمنامی
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
شکوه دین ودانش
فدایی ولایت

معارف الدائره!
حضرت مهتاب
دخملونه
دوستداران استاد محسن حاجی حسنی کارگر
عمو همه چی دان
شهید ابراهیم هادی
نشریه ی دوستی
نشریه دوستی
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
فاطمیون
حکایت قلم
خنده از ته دل
سوته دل
نابغه ای از فضا
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
حاج آقانریمانی
رویای تلخ
اینجا همه چی درهمه
ناجی
اللهم عجـــل لولیک الفــــرج ...
*پرواز روح*
فاطمه سلیمانی
sarbaz
1
فدایی رهبر
❤ رویایی زندگی کردن... ❤
صفورا
ღای دریغاღ
بسیج شهیدچمران
اطلاع رسانی

بیا ازدواج کنیم
از هر دری سخنی








رادیـو پـارسـی بـلاگ
پایگاه فرهنگی امام خامنه ای
رهبری


*(تفسیر)*
پرپر
پرپر
دوستای20
ملکه حجاب
پرچم اسلام
در امتـــــداد راه
دخترایرونی!!
حامدزمانی
بچه های خدایی
بچه تهرونی!!!
حامدزمانی!خواننده وطنی
وبلاگ شخصی حامدزمانی
مهدی زمانی
سرباز313
شهادت
رسانه
به نام تک پرستوی عشق
خدایا به حال خودم رهام نکن...
کبوتر
صادق
طلبه جوان
خدادوست
خواهران
طرفدار2آتیشه ولایت
حامد
دخترچادری
کربلایی مهدی
aoarat
خون شهدا
پایگاه بزرگ قرآنی طه
پلاکهای رقصان
davood
حجاب
مسعود
الیاس
جنبش اینترنتی اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدی
سکوت
کامران نجف زاده(خبرنگارایران)
دفترمقام معظم رهبری
متفاوت
محمدجوادرهائی
حاج آقانریمانی
پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای
من چادرم رادوست دارم

مجاهد
گلهای باغ بهشت
شاهین بلاگ
شاهین بلاگ2
حرف تو
بسیج
یا من لا حبیب الا هو
سوگند
امیر حافظ
پایگاه مقام معظم رهبری
مروارید ولایت
شیر پیشه ایمان
بی سروسامان
تشنه ی معرفت
جزر و مد
شهادت
هیئت فاطمیه مهریز
سنگر بندگی
ایرانی
عیسی معلم
حامدزمانی


آپلود عکس
یاس تم
ابزار وبلاگ نویسی

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 230697