سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهادت به روز...



 لازمه حضور فعال و تأثیرگذار در فضای مجازی، «تمرکز در تصمیم‌گیری»، «جدیت در اجرا بدون از دست دادن زمان»، «هماهنگی میان دستگاهها» و «پرهیز از موازی‌کاری و تعارض» است.

لازمه حضور فعال و تأثیرگذار در فضای مجازی، «تمرکز در تصمیم‌گیری»، «جدیت در اجرا بدون از دست دادن زمان»، «هماهنگی میان دستگاهها» و «پرهیز از موازی‌کاری و تعارض» است.
گروه سیاسی - رجانیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای شورای عالی فضای مجازی، این شورا را مرکز اصلی سیاستگذاری آگاهانه، مسئولانه و مقتدرانه در خصوص فضای مجازی خواندند و با اشاره به گسترش روزافزون و پرسرعت پدیده عظیم و بی‌نظیر فضای مجازی تأکید کردند: باید با استفاده از تواناییها و استعدادهای جوان کشور و با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی، و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب حرکت کنیم.
 
ایشان با اشاره به تأثیرگذاری گسترده فضای مجازی به عنوان یک قدرت نرم فوق‌العاده در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگ، سیاست، اقتصاد، سبک زندگی، ایمان، اعتقادات دینی و اخلاقیات، بر لزوم طراحی مناسب و دقیق برای حفظ حریم امنیت فکری و اخلاقی جامعه در این عرصه تأکید کردند و افزودند: لازمه حضور فعال و تأثیرگذار در فضای مجازی، «تمرکز در تصمیم‌گیری»، «جدیت در اجرا بدون از دست دادن زمان»، «هماهنگی میان دستگاهها» و «پرهیز از موازی‌کاری و تعارض» است.
رهبر انقلاب همچنین برنامه‌ریزی و حمایت دولت به‌ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای گسترش صنایع مرتبط با فناوری ارتباطات را بسیار ضروری خواندند و تأکید کردند: گسترش این صنایع از طریق شرکتهای دانش‌بنیان، تأثیر بالایی در اشتغال‌زایی و تحول در اقتصاد کشور خواهد داشت.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین از زحمات رئیس‌جمهور و اعضای قبلی شورای‌عالی فضای مجازی و دبیران فعلی و قبلی این شورا تشکر کردند.
 
پیش از سخنان رهبر انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس‌جمهور و آقای مهندس انتظاری دبیر شورای‌عالی فضای مجازی گزارشی در خصوص اهمیت فضای مجازی و برنامه‌ها و اقدامات شورای‌عالی و مرکز ملی فضای مجازی در دوره اول مسئولیت ارائه کردند. همچنین آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه نکاتی در خصوص الزامات و اقتضائات مرتبط با فضای مجازی بیان کرد.

[ یادداشت ثابت - سه شنبه 94/6/18 ] [ 7:38 عصر ] [ شهادت ب روز ]




چرا رسانه ملی سخنان جلیلی در کمیسیون بررسی برجام را پخش نمی کند؟

امید است تا صدا و سیما با این کار، شایبه هر گونه اقدام تبعیض آمیز میان تیم سابق و فعلی مذاکره کننده هسته ای را از بین برده و قضاوت نهایی درباره عملکرد آنها را به افکار عمومی واگذار کند.

امید است تا صدا و سیما با این کار، شایبه هر گونه اقدام تبعیض آمیز میان تیم سابق و فعلی مذاکره کننده هسته ای را از بین برده و قضاوت نهایی درباره عملکرد آنها را به افکار عمومی واگذار کند.

گروه سیاسی- رجانیوز: در حالی که تا کنون دو بار دکتر سعید جلیلی به همراه دیگر اعضای تیم مذاکره کننده سابق هسته ای جمهوری اسلامی ایران  در جلسه کمیسیون بررسی برجام مجلس حاضر شده و به سوالات متعدد نمایندگان پاسخ داده اند، صدا و سیما از پخش این جلسات خودداری کرده است.

به گزارش رجانیوز، همانطور که اظهارات دکتر عراقچی در کمیسیون برجام مجلس تا کنون از شبکه خبر طی چند نوبت پخش شده است، انتظار می رود تا رسانه ملی عدالت را رعایت کرده و سخنان جلیلی در دو جلسه گذشته کمیسیون ویژه برجام را به همراه سوالات نمایندگان برای مردم پخش کند.

همچنین در حالی که تاکنون تنها بخشهایی از سخنان جلیلی در جمع نمایندگان در دو جلسه قبل در رسانه ها به طور محدود و آن هم به نقل از سخنگوی این کمیسیون منتشر شده است، بازتاب بسیار گسترده ای در افکار عمومی داشته و از آنجایی که سخنان مهم جلیلی دربرگیرنده نقد و بررسی برجام و همچنین توضیحاتی پیرامون وضعیت مذاکرات هسته ای در دولت گذشته می باشد، طبیعتا پخش آن از  سوی رسانه ملی می تواند بسیار روشنگرانه باشد و در فضای کنونی بسیاری از سوالات افکار عمومی را پاسخ دهد.

لازم به ذکر است، خبرنگار رجانیوز مطلع شد در جریان جلسه دوم کمیسیون برجام مجلس نیز دکتر جلیلی نسبت به پخش اظهاراتش در رسانه ملی تاکید کرده و امید است تا صدا و سیما با این کار، شایبه هر گونه اقدام تبعیض آمیز میان تیم سابق و فعلی مذاکره کننده هسته ای را از بین برده و قضاوت نهایی درباره عملکرد آنها را به افکار عمومی واگذار کند.




جلیلی بعد دو سال نظر خود درباره نتایج مذاکرات را در کمیسیون برجا



 جلیلی معتقد است برای بررسی دقیق باید برجام، قطعنامه 2231 ، متن کامل برنامه بلند مدت و پیوست نقشه راه همکاری با آژانس باید مورد بررسی قرار گرفته شود. وی گفت مطابق بررسی که آنها داشتند، جمهوری اسلامی از حدود 100 حق مسلم خود از برجام و اسناد ضمیمه صرف نظر کرده است، مبنای نادرستی از برجام پذیرفته شده که قابل قبول نیست.

جلیلی معتقد است برای بررسی دقیق باید برجام، قطعنامه 2231 ، متن کامل برنامه بلند مدت و پیوست نقشه راه همکاری با آژانس باید مورد بررسی قرار گرفته شود. وی گفت مطابق بررسی که آنها داشتند، جمهوری اسلامی از حدود 100 حق مسلم خود از برجام و اسناد ضمیمه صرف نظر کرده است، مبنای نادرستی از برجام پذیرفته شده که قابل قبول نیست.

گروه سیاسی - رجانیوز: سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میهمانان جلسه امروز آقایان جلیلی(دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و رئیس تیم مذاکره کننده قبلی)، عباسی(رئیس سابق سازمان انرژی اتمی) و باقری بودند، اظهار داشت: پیرو جلسه قبلی که تاریخچه مذاکرات از نگاه جلیلی و همکارانش بررسی شد، در جلسه امروز محتوای برجام و قطعنامه 2231 دنبال شد.

 

[ یادداشت ثابت - سه شنبه 94/6/18 ] [ 7:34 عصر ] [ شهادت ب روز ]

حامد زمانی خواننده مذهبی کشورمان با انتشار متنی از وضع کنونی دانشگاه ها و فضای مجازی انتقاد کرد و دانشگاه را تنها محلی برای برخورد نظرات مختلف و کسب تجربه های بی ربط با تخصص دانست.

انتقاد حامد زمانی از وضع دانشگاه و فضای مجازی +اینستاپست

چون این روزا بحث درس و مشق و فضای مجازی داغه بعنوان یه دانشجوی سرخورده عرض می کنم: اگه شما و خونواده هاتون دنبال مدرک گرفتنید، خب من حرفی ندارم اما اگه منتظرید که توی مدرسه و دانشگاه چیز به درد بخوری یاد شما بدن و شما رو برای شغل آیندتون آماده کنن و بعد از دانشگاه وارد دنیای کار بشید سخت در اشتباهید...
دانشگاه شاید برای برخورد نظرات مختلف و کسب تجربه های بی ربط با درس و تخصصتون مناسب باشه اما اینو بدونید هر چی قراره یاد بگیرید رو خودتون باید برید دنبالش و یکی از اهداف اصلی ما توی گروهها اینه که کاری کنیم فضای مجازی بیشتر از مدرسه و دانشگاه بدرتون بخوره.


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 94/6/17 ] [ 6:36 عصر ] [ شهادت ب روز ]
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در یادداشتی دررابطه بافیلم«محمدرسول الله (ص)» خاطره ای جالب ازاکران ویژه فیلم مجیدی برای سردار سلیمانی روایت می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  اربعین سال گذشته خادمی زوار را بر عهده داشتم. هر لحظه که بین نجف تا کربلا کار زائران اربعین حسینی را سامان می دادیم، دلهره ای داشتم که امنیت این زائران چه می شود. اما هرگاه این نگرانی به ذهن ام خطور می کرد همان لحظه زائری را می دیدم که عکسی از «حاج قاسم سلیمانی» بر کوله پشتی یا لباس خود الصاق کرده بود. همواره غبطه می‌خوردم و می‌خورم که چرا این توفیق را ندارم که در رکاب او برای عزت اسلام، مجاهدت کنم.

1- اربعین و آذرماه گذشت. اسفند شد و فصل اکران های خصوصی فیلم «محمد رسول‌الله» رسید؛ یک اکران در خاطرم جاودانه شد. «سردار قاسم سلیمانی»، خانواده عماد مغنیه از جمله فرزند کوچک ایشان، «مصطفی مغنیه» و افراد دیگری نیز از جریان مقاومت در اکران فیلم حضور داشتند. جملاتی را که شنیده ام، «نقل به مضمون» می کنم که آن سردار بزرگ پس از اکران فیلم در سالن وزارت ارشاد از جای برخاست و در کمال تواضع گفته بود: «سال ها فکر می کردم کاری که دوستانم در حوزه جبهه نبرد انجام می دهند، جهاداکبر است اما بعد از دیدن «محمد رسول‌الله»(ص) آقای مجیدی، دریافتم که «جهاداکبر» را ایشان در حوزه فرهنگ و هنر انجام می دهند.»

و جملات دیگر در وصف این کارگردان بزرگ ایرانی و فیلم ارزشمند «محمد رسول‌الله»(ص) بیان کردند و در پایان این اکران خاطره انگیز سردار به نشانه سپاس از مجیدی انگشتر خود را به مجیدی هدیه دادند. وصف و بازگویی نحوه مواجهه تاریخی خانواده شهید مغنیه با این فیلم و اصرار دخترشان که در آن جلسه حضور نداشت برای مشاهده این فیلم که منجر به سفر چندی پیش آنها به تهران شد؛ زوایای دیگری از جلسه و ماجراست که به وقتش عوامل فیلم آن را بازگو خواهند کرد.

غرض از بیان آن اکران خاطره انگیز این بود که سردار سلیمانی در کمال خضوع جهاداکبر را در فیلم مجیدی دیده بود اما کیست که نداند مجاهدتهای سردار موجب این آرامش و امنیت شده است و بستری را فراهم کرده که بزرگانی چون مجیدی بتوانند به خوبی و با چیره دستی فیلمی بسازند که مجاهدتی بزرگ و عامل عزت امت اسلامی شود.

باید بر دستان «سلیمانی» و «مجیدی» بوسه زد که ایثارگرانه در این فضای پر از هیاهو مجاهدت کردند و اکنون انگشتر قاسم سلیمانی در دستان «مجیدی» است. این انگشتر در دستان مجاهدان عرصه اقتصاد، سیاست و فرهنگ می تواند باشد تا امت اسلامی جهشی بزرگ را تجربه نماید. ادامه مطلب...
[ یادداشت ثابت - دوشنبه 94/6/17 ] [ 6:32 عصر ] [ شهادت ب روز ]
ترجمه انگلیسی کتاب "روشنای علم" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب 2015 مسکو رونمایی شد.

رونمایی از کتاب رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب مسکوبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ترجمه انگلیسی کتاب "روشنای علم" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب 2015 مسکو رونمایی شد.

این کتاب دربرگیرنده آراء، تاکیدات و رهنمودهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه دانش و لزوم ارتقای آن در جهان اسلام است.

افتخارم به رهبری سیدعلی است لبیک رهبرم


صد درصد خداوند ایشان رافرستادند تا زمینه ی ظهور حضرت حجت عج فراهم شود ان شاالله زیرسایه ی ایشان منتظهر ظهور صاحبمان باشیم

 باولایت تاشهادت مفتخربه رهبریه سیدعلی هستیم


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 94/6/17 ] [ 6:30 عصر ] [ شهادت ب روز ]
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از علاقه‌اش به سردار قاسم سلیمانی گفت.
محسن رضایی از علاقه‌اش به سردار سلیمانی می‌گویدبه گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز صبح در جلسه دفاعیه یکی از دانشجویان دکترای دانشگاه امام حسین(ع) در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور نیروهای نظامی ایران در کشورهای عراق و سوریه گفت: ایران هیچ نیروی نظامی سازمان یافته مثل تیپ و لشگری را در هیچ کشور منطقه ندارد.
وی تصریح کرد: کمک‌های ایران در تقویت ارتش سوریه و عراق عمدتاً کمک‌های مستشاری است، ایران به آموزش و انتقال تجارب و مشورت دادن به ارتش‌های عراق و سوریه کمک می‌کند و از هر نوع دخالت در کشورهای منطقه پرهیز می‌کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه فرماندهی آقای قاسم سلیمانی را چگونه می‌بینید؟ گفت: قاسم سلیمانی از فرماندهان موفق دفاع مقدس هستند و از آن زمان تاکنون هم ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده است، فردی با تجربه است و از دوستان صمیمی من هستند علاقه من به ایشان مثل علاقه‌ای است که من به حسین خرازی و احمد کاظمی داشتم.

[ یادداشت ثابت - دوشنبه 94/6/17 ] [ 6:28 عصر ] [ شهادت ب روز ]
    پرطرفدارترین حساب کاربری حضرت امام خمینی (ره) توسط اینستاگرام بسته شد!
پرطرفدارترین حساب کاربری حضرت امام خمینی (ره) در فضای مجازی با بیش از 100 هزار دنبال کننده در آستانه 14 خرداد توسط اینستاگرام حذف شد! شاهین شهر

 آزادی بیان از نوع غربی اش شاخ و دم ندارد، هر طرف که بخواهد غش می کند و مانند کبک سر در برف کرده است  احساس می کند هر کاری که انجام دهد هیچ کس متوجه تناقضات و رویکردهای منفی او در این زمینه نمی شود.
غرب به راحتی دیگران را  متهم به خفه کردن آزادی بیان در جوامع خود و اتهامات حقوق بشری  می کند و آنها را مورد  تحریم و تنبیه! قرار می دهد  اما هیچ گاه توضیح نداده  و نمی دهد که  القاعده، طالبان، گروهک منافقین، گروهک ریگی، داعش، النصره و... توسط چه کسی ایجاد یا حمایت شده اند؟ هیچگاه اشاره نمی کند که چرا در کشوری چون آمریکا علیه سیاه پوستان هنوز تبعیض و رفتار نژاد پرستانه وجود دارد؟ ابوغریب ها توسط چه کسانی اداره می شدند؟ چرا دختران محجبه در برخی از کشورهای همسو با آنان مورد محدودیت های اجتماعی قرار می  گیرند و هزاران جنایت جنگی، اقتصادی و فرهنگی که توسط  غرب و کشورهای هم پیمان آن رخ داده هیچگاه درباره شان توضیح داده نشده است.
این رفتار آمریکا که ناشی از  خوی استکباری آنها است بارها در زمینه های گوناگون مورد اشاره  مقام معظم رهبری قرار گرفته است .

رهبر انقلاب  خود برتربینی را یک ویژگی اصلی نظام سلطه عنوان می کنند و در اینباره می فرمایند: " وقتی یک کشور یا یک نظام بین المللی، خود را اصل، محور و برتر بداند معادلات خطرناکی در تعاملات جهانی بوجود می آید" ایشان قائل شدن حق مداخله در امور دیگر کشورها، تحمیل ارزشهای مورد نظر به دیگر ملتها و ادعای مدیریت جهانی را از جمله پیامدهای خودبرتر بینیِ مطلقِ نظام سلطه می دانند  و از تبعات این خود برتربینی را " حق ناپذیری " بیان می کنند. ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - یکشنبه 94/6/16 ] [ 7:39 عصر ] [ شهادت ب روز ]

برای شهادت آماده إم...رخصت نائب مهدی...

*عکسهای این چندروز-عکس ومکث**********************************************

افتخارم به رهبری توست سیدعلی که سربازانی چون سردارقاسم سلیمانی-فرزلداسماعیلی وسرداران وفدائیان گمنام وافسران جنگ نرم باهوش وذکاوت ایرانی اسلامی داری

شهید «مهدی مصطفی مدنی» که به «ابو هادی» ملقب بود، روز گذشته ـ دوشنبه 9 شهریورماه ـ در نبرد با تروریست های تکفیری در شهر «الزبدانی» سوریه مجروح شد، اما به دلیل شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.

وشهیدجدیدمدافع حرم بی بی زینب شهادتت مبارک شفاعت ماراباضمانت شهادت بکن

شهیدباصلابت حرم

_________________________________

ومتاسفم هنوز....

 

http://www.pishkhaan.net/Archive/1394/06/13940610/ArmanRavabetOmoomi.jpg

 

 


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 94/6/11 ] [ 11:52 عصر ] [ شهادت ب روز ]

پس از صدور بیانیه لوزان و در ادامه آن توافق وین(برجام) شاهد تحرک گسترده جریاناتی در داخل ایران و آمریکا هستیم که به نظر می رسد اتاقنن عملیات مشترکی در راستای نفوذ و تغییر در بدنه انقلاب اسلامی شکل گرفته باشد که در این اتاق عملیات، نقش هر کس و هر حزب از آقای رفسنجانی و افراد درون دولت لیبرال آقای روحانی گرفته تا جریانات برانداز و حتی اپوزیسیون نظام اسلامی مشخص گردیده است و آمریکائی ها بدون پرده پوشی از چگونگی نفوذ و تغییر نظام اسلامی در پسا تحریم سخن می گویند و لذا خطر نفوذ آمریکا در مقدرات کشورمان، با بی مبالاتی و چراغ سبز دولت اعتدال کاملاً آشکار گردیده و به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب زنگ خطر نفوذ آمریکا را به صدا درآورد و فرمودند: «آمریکایی ها می خواهند از توافقی که هنوز نه در ایران و نه در امریکا تکلیفش و رد یا قبول شدنش معلوم نیست،وسیله ای برای نفوذ در ایران بسازند اما ما این راه را قاطعانه بسته ایم و با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به امریکایی ها نمی دهیم.»

در این رابطه به برخی از تحرکات زنجیره ای زمینه نفوذ آمریکا از عناصر داخلی گرفته تا اندیشکده ها و مقامات آمریکائی اشاره می نمایم 

"مرکز امنیت آمریکای جدید"که روابط بسیار نزدیکی با دولت اوباما دارد در چند روز گذشته طی گزارشی اعلام کرد: «با سرمایه‌گذاری روی توافق هسته‌ای باید به دنبال ایجاد اصلاحات سیاسی و تداوم حمایت آمریکا از فعالان حامی ایجاد اصلاحات در ایران بود ... آمریکا باید استراتژی تهاجمی ترویج اصلاحات سیاسی و اجتماعی در ایران را دنبال کند. آمریکا به این موضوع که قبل از انقضای توافق هسته‌ای، شاهد اصلاحات سیاسی در ایران باشد علاقه زیادی دارد. ارتباط با نهادهای غیردولتی و مدنی ایران باید تقویت شود.»تت

در حالی که جناب روحانی توافق هسته‌ای را کلید گشایش تمام مشکلات کشور از جمله حل مشکل بیکاری، رونق تولید و ورود سرمایه، وعده آب و هوای سالم، حل مشکل آب شرب مردم و ازدواج جوانان معرفی کرده بود، رئیس سازمان محیط ‌زیست از واقعیتی پرده برداشت که با اهداف آمریکا برای نفوذ هماهنگ است. خانم معصومه ابتکار که همه مشکلات زیست محیطی کشور را همانند رئیس دولت حل کرده است در مصاحبه با شبکه روباه پیر یعنی بی‌بی‌سی گفت: «توافق اتمی، اهرمی در اختیار اصلاح‌طلبان در ایران در مقابل سایر گروه‌های سیاسی کشور قرار می‌دهد.»

هاشمی رفسنجانی که چند سالی است از قطار انقلاب اسلامی پیاده شده، طی اظهاراتی که از یک عنصر اپوزییسیون، علیه گفتمان امام و انقلاب انتظار می رود، در کُد واژه ای خطاب به آمریکائی ها می گوید: «اینکه ایران مستقیما با آمریکا صحبت می‌کند، اقدام خوبی است. ما یک تابو را شکسته‌ایم ... بازگشایی سفارت آمریکا در ایران، غیر ممکن نیست»

جان کری وزیر خارجه آمریکا می گوید: «ظریف به طور خاص در دو هفته گذشته به من گفت، "اگر این توافق اجرایی شود، آن زمان قدرت کافی برای من جهت همکاری بیشتر و گفت‌وگو با ما درباره مسائل منطقه‌ای بوجود خواهد آمد."دد

گفته اند؛ هر حیوان که از دور دیدی و ندانستی سگ و گرگ است یا آهو، ببین رو به سمت مرغزار و سبزینه می رود یا بدنبال لاشه و استخوان؟! آدمی را نیز چون نشناسی، ببین به کدام سوی می‌رود، بدنبال اهداف اسلام ناب محمدی(ص) است یا اسلام آمریکائی!!!

برجام با یهود، و آیا گرگ مهربان می شود؟

 

 ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، آقای حسن روحانی، در نشست خبری به تاریخ شنبه 1394/6/7 می گوید:


از جمله در مسئله برجام چینی ها می توانند کمک کنند تا راکتور اراک پیشرفته تر شود. چین و یکی دیگر از کشور های 5+1 این کار را می کنند که شاید آن کشور آمریکاباشد.

( پایگاه خبری افتاب، کد خبر: 316253 ) 

 


دوستان عزیز و خوانندگان ارجمند به یقین می دانند که از ویژگیهای منحصر بفرد گرگ علاوه بر درندگی، خونریزی، حرص و زیاده خواهی، تربیت ناپذیری است.


خدای قادر متعال یهود را به عنوان قومی که قدرت خدا را محدود و ناچیز می شمارد و او را عاجز و دست بسته می داند، به جهانیان معرفی کرده است.

 

وَ قالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةیهود گفتند که دست خدا بسته است. یعنی قدرت خدا بطور اطلاق نیست.

 

یهود قومی است تربیت ناپذیر و آنهاییکه در دنیای اسلام به دنبال تبیین و به اصطلاح اجرای شعار تبدیل دشمن به مخالف هستند، چه بدانند و چه ندانند چه بخواهند و چه نخواهند راهی جز تبعیت از یهود و نصاری و سرسپردگی و زوزه کشیدن برای آنان نخواهند داشت


اکنون با توجه به گفته شیخ حسن روحانی رئیس جمهور که شاید آمریکا راکتور آب سنگین اراک را برایمان پیشرفته تر بسازد، آیا ممکن است بزودی شاهد یکی از شگفتی های آخرالزمان باشیم؟....

والسلام


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 94/6/10 ] [ 1:3 عصر ] [ شهادت ب روز ]

 

خلاصه اخبار داعش در 24 ساعت گذشته را در گزارش زیر بخوانید.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ...هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار «داعش» در ساعات گذشته است.
انهدام یک کارخانه تولید کننده گاز خردل در موصل، هلاکت شمار زیادی از داعشی‌های حاضر در آن را موجب شد.
بسته خبری داعش
درگیری‌ها در غرب سامرا با مشارکت نیروهای ویژه پلیس فدرال و گردان‌های السلام و با کنترل بخش‌های وسیعی از حومه سامرا، وارد مراحل پیشرفته خود شد.
بسته خبری داعش
یک دختر 16 ساله بعد از حضور در دادگاه جوانان منچستر گناهکار شناخته شد.
بسته خبری داعش
شبکه تلویزیونی الجزیره، خبرگزاری وابسته به گروه تروریستی داعش موسوم به "اعماق" با انتشار تصاویری از بیجی ادعا کرد 70 درصد بیجی واقع در استان صلاح الدین عراق در کنترل این گروه است.
بسته خبری داعش
گروه تروریستی داعش 30 شهروند سوری را که اغلب زن و کودک بودند از روستای قولان در جنوب شرق شهر کوبانی ربود. 
بسته خبری داعش
در دور جدید حملات نیروهای پیشمرگه کرد با حمایت ائتلاف بین‌المللی علیه داعش، 532 کیلومتر مربع از استان کرکوک عراق آزاد شد.
بسته خبری داعش
جنید حسین، هکر 21 ساله انگلیسی‌تبار داعش، که سرکرده هکرهای این گروه تروریستی و از مقامات ارشد آن به حساب می‌آمد، در حملات ائتلاف به هلاکت رسید.
بسته خبری داعش
برای نابودی کامل داعشی هاصلوات..

[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 94/6/6 ] [ 4:10 عصر ] [ شهادت ب روز ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ
لینک دوستان
<حاجی
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
بانـــــــوی دشــــــــــت رویــــــا
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
ازهردری سخنی-از هرکجا تصویری -در پارسی بلاگ
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
گروه سایه-shadow group
لیلای بی مجنون
پاسداروعاشق ولایت
*** انـتـظـار ***
برادرم ... جایت همیشه سبز ...
روح مناجات
ان سالهای دوست داشتنی
♫♪پیچَــ❤ـکـِ اِحســ❤ــآسـ ♫b
قیدار شهر جد پیامبراسلام
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
گل نیلوفر
عـــمـــــــارِیـــــــون
حسبان
خورشید پنهان
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
فتوبلاگ حسین کارگر
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
شجره طیبه صالحین ،حلقه ریحانه
محمدعابدینی
لباس شخصی
اسپایکا
شکوفه های گیلاس
واجب فراموش شده
اشک شور
پرپر
مهربرلب زده!
حرف هایی از زبان منطق و احساس
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
PARANDEYE 3 PA
سخن آشنا
کانون فرهنگی شهدا
مشاور
جور وا جور
اوقات فراقت / فراغت یک دانش آموز
سرزمین مه وخورشید
بی سروسامان
آقاشیر
صراط مستقیم
نبـ ـ ـ ـض ِ قلـــ م
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
هادی ضرغامی
گیاه پزشکی 92
عالی نیوز
نگاه خیس
نمایندگی دوربین های مداربسته
منو وتووقاصدک
دریــــــــای نـــور
آوای روستا
همسرانه نویسی من برای اویم
سارا احمدی
عیسی طلبه مشهدی
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
شاید منتظر
حوالی آفتاب
تراوشات یک ذهن زیبا
نقدونظر
رویاهای خیس
گیسو کمند
کارشناس مدیریت دولتی
شهادت به روز
Jaeger Science
پاتوق دوستان
فدایی رهبر
فدایی رهبر
ارمغان تنهایی
میثم تمار
ردِ پای خط خطی های من
دوستدار علمدار
پایگاه اطلاع رسانی احمدآباد
ابـــــــــــرار

محمدمبین احسانی نیا
داستان های جذاب و خواندنی
قاتی پاتی
پیام رهایی
غزل عشق
* لـحـظــــه هــای بــارانی *
خون شهدا
رازهای موفقیت زندگی
بچه های خدایی
آسمان بچه های خدا!
خوش آمدید
درس های زندگی
شهیدان مظلومند
من.تو.خدا
.•°♥°•دنیای شیرین من•°♥°•.
صدای دل...
شبستان
.:پرستــوی خیــــال:.
فلسفه یعنی رنج...
برادران شهید هاشمی
زینبیون پادشاه عالمند
قدرت کلمات
امام خمینی(ره)وجوان امروز
دلفین بلاگ
زندگی شیرین
بابای آسمانی...
بابای آسمانی
بابای آسمانی
السلام علیک یاامیرالمومنین
بچه تهرونی
فناوری اطلاعات
امام زمان
منتظـــــــران مهدی
بیانات و سخنان رهبری
فریاد شهادت
خادمین حضرت فاطمه سلام الله علیها ،جیرفت
رد پای احساساتم
مشکات نور الله
funny....
گل یا پوچ؟2
کبوتر نامه بر
یه دختره تنها
در محضر خدا
پسران علوی دختران فاطمی
موسسه فرهنگی-مذهبی امام سجاد(ع) ری
جملات قصار و شنیدنی
sajadb.tk
هزار حرف نگفته
وبلاگ شخصی محمد
نت سرای الماس
ماتمکده حضرت زینب س
دل پر خاطره
عمو همه چی دان
هرکس منتظر است...
جایی برای خنده وشادی و تفریح
دهکده کوچک ما
خدای عشق و خنده
حدیث نفس
دل خوش
انجمن محرمانه
قرار عاشقی
فــــــقــــــط خــــــدا
عاشقانه
دوعاشق
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
سیرت پیشگان
سایت عکس های باحال وجدید
اسرا
وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده)
عاشقانه
اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی
نور غدیر
پادگان حمید
یاران امام خامنه ای - جوانان مکتب المهدی
خاطرات و دلنوشته ها
❁خدا بود و دیگر هیچ نبود❁
السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
طلبه ای خاکی
چشمه جاری
دوستانه
تینا!!!!
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واحد خواهران
احساس رویایی
_..-♥*°*♥-.._Pink♡ love_..-♥*°*♥-.
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
بــــــدون شــــــرح
کـ ـهـ ـکـ ـشـ ـان
من یک طلبه هستم
ღ*چادریـــــــــــــ سایبریــــــــღ .¸¸.•*¨*ღ
آه و دود
☺ ☻☺ ☻
سکوت(فریاد)
شاسوسا
بچه هیات یا زهرا (س)
گل خشک
منتظران مهدی(عج)
lets fall in love together
(✿◠‿◠)crazy girl
در ارزوی گمنامی
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
شکوه دین ودانش
فدایی ولایت

معارف الدائره!
حضرت مهتاب
دخملونه
دوستداران استاد محسن حاجی حسنی کارگر
عمو همه چی دان
شهید ابراهیم هادی
نشریه ی دوستی
نشریه دوستی
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
فاطمیون
حکایت قلم
خنده از ته دل
سوته دل
نابغه ای از فضا
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
حاج آقانریمانی
رویای تلخ
اینجا همه چی درهمه
ناجی
اللهم عجـــل لولیک الفــــرج ...
*پرواز روح*
فاطمه سلیمانی
sarbaz
1
فدایی رهبر
❤ رویایی زندگی کردن... ❤
صفورا
ღای دریغاღ
بسیج شهیدچمران
اطلاع رسانی

بیا ازدواج کنیم
از هر دری سخنی








رادیـو پـارسـی بـلاگ
پایگاه فرهنگی امام خامنه ای
رهبری


*(تفسیر)*
پرپر
پرپر
دوستای20
ملکه حجاب
پرچم اسلام
در امتـــــداد راه
دخترایرونی!!
حامدزمانی
بچه های خدایی
بچه تهرونی!!!
حامدزمانی!خواننده وطنی
وبلاگ شخصی حامدزمانی
مهدی زمانی
سرباز313
شهادت
رسانه
به نام تک پرستوی عشق
خدایا به حال خودم رهام نکن...
کبوتر
صادق
طلبه جوان
خدادوست
خواهران
طرفدار2آتیشه ولایت
حامد
دخترچادری
کربلایی مهدی
aoarat
خون شهدا
پایگاه بزرگ قرآنی طه
پلاکهای رقصان
davood
حجاب
مسعود
الیاس
جنبش اینترنتی اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدی
سکوت
کامران نجف زاده(خبرنگارایران)
دفترمقام معظم رهبری
متفاوت
محمدجوادرهائی
حاج آقانریمانی
پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای
من چادرم رادوست دارم

مجاهد
گلهای باغ بهشت
شاهین بلاگ
شاهین بلاگ2
حرف تو
بسیج
یا من لا حبیب الا هو
سوگند
امیر حافظ
پایگاه مقام معظم رهبری
مروارید ولایت
شیر پیشه ایمان
بی سروسامان
تشنه ی معرفت
جزر و مد
شهادت
هیئت فاطمیه مهریز
سنگر بندگی
ایرانی
عیسی معلم
حامدزمانی


آپلود عکس
یاس تم
ابزار وبلاگ نویسی

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 230711