سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهادت به روز...

19-ZAMANI

 

آفرین

1393/4/17>>برنامه ویژه افطارشبکه یک بااجرای حامدزمانی....

 

 

 

 

 

 

 یکی از کار های بعدی ام در باره ی شهدای مدافع حرم است


مشرق: شما فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران هستید. چطور به خوانندگی تمایل پیدا کردید؟ ظاهرا سیاست با هنر هیچ نسبتی ندارد؟

 

خیلی قبل تر از این که خواننده بشوم همیشه فضای سیاسی کشور را پیگیری می کردم. برای خودم تحلیل داشتم و کلا از سیاست لذت می بردم. البته درسی که ما می خوانیم خیلی ربطی به سیاست ندارد اما خب همیشه حرف های افراد سیاسی را دنبال می کنم.

 

یادم است اول دبیرستان که بودم با خرج خودم و دوستانم یک نشریه سیاسی در میمه (اصفهان) منتشرکردیم. سطح آن از درک هم سن و سال های ما کمی بالا تر بود. هر چند که بعضی از تحلیل های من در آن زمان اشتباه از آب درآمد اما به هر حال علاقه داشتم. آنقدر که از ریاضی رفتم رشته علوم انسانی که بتوانم ذوق سیاسی خودم را تقویت کنم و علوم سیاسی بخوانم. قرار بر این بود که من رتبه یک تا 10 را بیاورم اما درست درس نمی خواندم. یعنی در حدی می خواندم که فقط مطمئن باشم دانشگاه تهران قبول می شوم. انتخاب اولم هم علوم سیاسی بود. با این که می توانستم مثلا حقوق بخوانم.

مشرق: رشته تحصیلی شما در محتوا و سبک موسیقی تان هم تاثیر داشت؟

چند روز پیش خدمت یکی از روحانیون بودم. ایشان از من سوال کرد: تو اگر دو دوتا چهارتایی هم وارد این حوزه شده باشی کار درستی کردی. تو حکم یک جاده صاف کن را داری که نفر اول هستی و میتوانی این فضا را در دست بگیری. هر کس دیگری که وارد این حوزه شود نفر دوم است و ارزش کار تو را ندارد.

 

من گفتم نه! واقعا دودوتا چهارتایی نبود. دلیل و مدرک هم دارم. من چند وقت قبل با بزرگ ترین شرکت موسیقی و در واقع مافیای موسیقی کشور قرارداد انتشار یک آلبوم را امضا کردم. صحبت این نبود که آلبوم چه تیپی باشد و فقط قرار بود این شرکت اسپانسر کار من شود.

 

خواننده های بزرگی با این شرکت کار کرده بودند و حالا پیشنهاد یک آلبوم فراتر از مرز را به من دادند تا با استفاده از پتانسیل های صدایم تبدیل به یک سوپر استار شوم. یعنی اگر این شرایط را می پذیرفتم و در سبک عاشقانه ای که آنها می خواستند کار می کردم، الان یک خواننده بسیار مشهور بودم.

***قراد داد با مافیای موسیقی ایران

در خلال این قرارداد من چند تک آهنگ هم خواندم که زیاد از آن استقبال نکردند. مثلا تیتراژ “دیروز امروز فردا” که به من می گفتند: نکن! این کار خوبی نیست. اصلا مخاطب ندارد! چون طبق قرارداد ایشان می توانست بر روی کارهای من نظر بدهد و نظارت داشته باشد. هر بار که من یک تک آهنگ می خواندم همین بحث ها را داشتیم تا این که ماجرای شعر هتاکانه شاهین نجفی پیش آمد. من در صفحه فیس بوک مطلبی نوشتم که اصلا هم قصد نداشتم رسانه ای شود. هنوز هم البته سر حرفی که آن موقع زدم ایستادم و به نظرم کار درستی بود. از همانجا مشکل من با این شرکت آغاز شد. با من تماس گرفتند و گفتند که این چه کاری بود؟ دیگر طرفدار برایت نمانده! طرفداران فلان قشرت را از دست دادی. من هم گفتم مخاطبی که من را به خاطر اعتقاداتم پس می زند را اصلا نمی خواهم. اگر قرار است من اعتقادم را سرکوب کنم برای این که طرفدارم را از دست ندهم، میخواهم 100 سال سیاه اصلا مخاطب نداشته باشم. 10 نفر هم مرا به خاطر آنچه به آن معتقدم، قبول داشته باشند برایم کافی است.

 

قرار دادم را با آن شرکت فسخ کردم و به خودم گفتم یا رومی روم با زنگی زنگ. می خواهی عاشقانه بخوانی یا انقلابی؟ و در نهایت تصمیم گرفتم به تیپی که حالا می بینید بخوانم. البته عاشقانه هم می خوانم اما عاشقانه ای که فاضل نظری یا آقای قزوه شعرش را گفته باشد نه کارهایی که الان همه خواننده ها می خوانند.

 

نمی گویم آن سبک بد است، آن هم مخاطب خاص خودش را دارد اما من ترجیح می دهم سمتش نروم. به اعتقاد من نمی خورد چون من اصالت موسیقی را به مضمون و شعر میدانم اما خیلی ها به ریتم می دانند. این را هم میدانم که موسیقی اگر حرف درست را نزند و راه درست را نرود قطعا به ابتذال کشیده می شود.

 

من مضمون ارزشی را می پسندم  و به آن اعتقاد دارم، به انقلاب اعتقاد دارم به قرآن اعتقاد ادارم. وقتی می گویی ارزشی فکر می  کنند منظورت سیاست است اما از نظر من می توان عاشقانه خواند ولی با مضمون ارزشی. من دلم میخواهد به ارزش های بچه حزب اللهی ها جامه عمل بپوشانم و حرفی را در موسیقی بزنم که هم خدا راضی باشد هم خودم.

مشرق: اولین باری که فکر کردی استعداد خواند را داری کی بود؟

من در مسجد محلمان اذان می گفتم. تنها کسی که فهیمد من صدای خوبی دارم پدرم بود که انصافا حمایتم کرد. میمه با اصفهان حدود یک ساعت فاصله دارد. یادم است که حتی در شرایط برف و بوران از شهر خودمان برای کلاس زبان و کلاس قران به اصفهان می رفتم. شب ها هم کلاس آواز استاد طباطبایی می رفتم. سه روز در هفته وقتم اینطور می گذشت. حتی وقت هایی که پدرم نمی توانست من را ببرد، مادرم با یک بچه کوچک در بغلش من را همراهی می کرد.

بعدها اساتید قرآنی من نظیر آقای نیک دستی که در مسابقات بین المللی هم رتبه نخست را دارند روی من کار کردند و مدتی هم به صورت حرفه ای قرائت قرآن کار می کردم و چند رتبه هم در مسابقات مختلف دارم.

تا شانزده سالگی من تقریبا در تمام حوزه ها تسلط پیدا کرده بودم و موسیقی سنتی را می شناختم. تمام دستگاه های عرب را مسلط بودم و از سال 84 کم کم به سراغ ساز زدن و ملودی ساختن رفتم.

مشرق: پس به همین خاطر است که خوب عربی میخوانی و تجوید را رعایت می کنی.

در مسابقات قرآن تجوید 30 نمره دارد اما مثلا صوت 13 نمره دارد. البته الان از آن فضا خیلی فاضله گرفته ام.

***خواننده ها به من می گویند چاپلوس

مشرق: با خواننده های دیگر چقدر ارتباط داری؟

راستش کم. گاهی سروکارمان به هم می خورد اما آنطور که رفیق باشیم و رفت و آمد داشته باشیم؛ خیر.

مشرق: نظرشان در مورد شما چیست؟

در موسیقی اصلا کاری به این ندارند که تو چه میخوانی. بیشتر صحبت این است که چه کسی باحال تراست، با معرفت تر است، چه کسی به موقع پولت را میدهد چه کسی بهتر با نوزانده هایش برخورد می کند. کاری ندارند که چه کسی چه چیزی می خواند. همدیگر را به این شکل می پذیرند. اما خب بعضی ها معتقد بودند که من آدم چاپلوسی هستم. یک سری هم می گفتند که کار خوبی است. البته فکر می کردند که من برای مسائل مادی این سبک را انتخاب کردم و به دنبال گرفتن مجوز و لینک زدن هستم اما بعد دیدند که نه!  من واقعا به حرفی که میزنم معتقدم و فقط دلم میخواهد در این فضا کار کنم.

 

البته باور کنید اصلا فکر نمی کردم مردم اینقدر از کار من استقبال کنند. چون از پیشنهاد کارها و اجراها می توان حدس زد چقدر کارت موفق بوده است. من به جرات می توانم بگویم مدتی است حتی یک روز خالی هم ندارم و ممکن است در روز سه جا اجرا داشته باشم. کم و بیش هم وقتی در اینترنت سرچ می کنیم، می بینم آمار بازدید ها و دانلود ها واقعا خوب است و نظرات خوبی هم مردم می دهند. خدا را شکر تا حالا کسی نقد جدی به موزیک من وارد نکرده است.

 

خودم همیشه سعی کردم که کار خوبی ارائه بدهم. وقتی پای رقابت وسط می آید، خواه ناخواه موسیقی تو را با دیگران و مثلا سبک عاشقانه مقایسه می کنند. آنجا دیگر باید ثابت کنم که چیزی از آنها کم ندارم و موزیک من می تواند رقابت کند و خیلی جاها حتی از آنها جلو بزند.حالا جذابیت کار من در این است که یک محدودیت هایی برای خودم دارم. مثلا از بعضی ریتم ها مثل ترنس نمی تواننم استفاده کنم و سعی می کنم در سبک های دیگر مثل موزیک لایت آنقدر قوی ظاهر شوم که کارم دیده شود.

***بعد از ماجرای شاهین نجفی 4000 هزار ایمیل فحش برایم آمد

مشرق: نگفتی واکنش خواننده های دیگر دقیقا چیست؟

ببین وقتی بحث خواندن مثلا برای شهدا، مطرح می شود، هیچکس شکایتی نمی کند. این جور موضوعات یک خط اعتدالی دارند که برای همه محترم هستند. یعنی میتوانی مثلا برای امام حسین(ع)، برای ایران یا شهدا بخوانی و مخاطب خوبی هم داشته باشی. البته من پا را از این فرا تر گذاشتم و موضع گیری های خاص خودم را هم دخیل کردم. مثل قلاده های طلا یا انرژی هسته ای. به هر حال تا یک جاهایی خیلی از اقشار همراهی می کنند.

 

من فکر می کردم اگر در یک جریانی موضع گیری تند بکنم مخاطبم کم می شود، اما دیدم نه اتفاقا مخاطبم زیاد می شود. حتی کسانی که نظر ممتنع درباره من داشتند دارند کم کم به سمت موزیکم جذب می شوند. هر چند بعد از ماجرای شاهین نجفی، حدود 4000 هزار ایمیل و کامنت فحش و تهدید به مرگ داشتم اما اصلا برایم مهم نبود.

مشرق: پیشنهاد ساخت کارهای انتخاباتی داشتید؟

بله. چند پیشنهاد داشتم. اما هیچ کدام را قبول نکردم.

مشرق: حمایت ویژه ای هم شده ای؟

اصلا! هیچ وقت.

برای سلامتیه این خواننده انقلابی وموردلطف وعنایت  امام زمان قرارگرفتنش صلوات





   [تصویر:  mmexport13848639215352.jpg]

سلام هواداران حامدزمانی...

ازآمریکا.....

مؤدبمیکنه!!

 

 

 

36527_743

فقط با پا در میانی شهدا برگشتیم......

 

 

و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست ....

 

نحن الصامدون

یاعلی...


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 93/2/9 ] [ 6:20 عصر ] [ شهادت ب روز ]

 

بانوی باحجاب وباشخصیت ایرانی ارزشمندترین بانو

 این پوستر تقدیم به سربازان خط مقدم انقلاب،بانوان سرزمینم،که حیا و عفت در دامان آن ها معنی میابد…

co-khanomha_bytavabin93131

. . .
                   خانم ها، سربازان خط مقدم انقلاب بودند

 


                   و این به معنـــــــاى واقعــى کلـمــه است
                       امام خامنه ای(مدظله العالی)

             مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از بانوان فرهیخته کشور

و امّا راجع به مسئله‌ى زن در نظام جمهورى اسلامى و در کشور ما و جامعه‌ى ما. اولا من عرض بکنم در هنگامى که به همین مناسبت غالباً بنده مواجه میشوم با بانوان مسلمان، زنان مؤمن و تحصیل‌کرده، خدا را عمیقاً شکر میکنم؛ واقعاً این یکى از بزرگ‌ترین افتخارات نظام اسلامى است که در سایه‌ى نظام اسلامى این‌همه زن فرزانه و تحصیل‌کرده و خوش‌فکر و ممتاز از لحاظ فکرى و عملى در جامعه‌ى ما وجود دارند؛ خیلى نعمت بز

 

رگى است و مایه‌ى افتخار است. حالا امروز که فقط این خانم محترم صحبت کردند، لکن جلسات متعدّدى ما داشتیم که خانمها متعدّد صحبت کردند؛ هر کدام که بیاناتى را ابراز کردند، یک دریچه‌اى از نگاه نو، فکر نو به روى ذهن انسان گشوده میشد. تربیت این‌همه انسان والا، برجسته و خوش‌فکر یکى از بزرگ‌ترین افتخارات نظام اسلامى است. امروز وقتى ما نگاه میکنیم، نام زنان ما بر تارک کتابهاى متعدّدى – کتابهاى علمى، کتابهاى پژوهشى، کتابهاى تاریخى، کتابهاى ادبى، کتابهاى سیاسى، کتابهاى هنرى – گذاشته شده؛ جزو برترین نوشته‌ها و آثار مکتوب امروز نظام اسلامى – چه مقالات و چه کتابها – نوشته‌هاى بانوان ما است، که این واقعاً مایه‌ى افتخار است. در تاریخ ما بى‌سابقه است؛ ما دوره‌هاى گوناگون را دیدیم، آشنا هم بودیم با فضاى فرهنگى کشور؛ ما هرگز این‌همه انسان برجسته‌ى د

 

ر زمینه‌هاى مختلف – چه در مسائل حوزوى، چه در مسائل دانشگاهى – نداشتیم. در کنار اینها، بُروز و ظهور کاملاً برجسته‌ى هویّت و شخصیّت مستقلّ زن ایرانى، در عرصه‌ى مجاهدتها، از جمله در دفاع مقدّس و دنباله‌هاى آن تا امروز؛ این همه همسران شهدا، همسران جانبازان، مادران شهیدان، بازماندگان برجسته‌ى کسانى که رفتند جانشان را در راه خدا دادند و اینها با اراده‌ى محکم، عزم راسخ و با صبر، هر انسانى را در مقابل خودشان خاشع و خاضع میکنند. بنده که حقیقتاً هروقت با این زنان برجسته مواجه میشوم، در مقابل آنها احساس خضوع میکنم. بنده زیاد برخورد میکنم با مادران شهیدان، با همسران شهیدان، با همسران جانبازان: این بانوى فداکارى که یک عمر زندگى خودش را میگذارد براى مدیریّت کردن و بهبود بخشیدن به زندگى یک معلول و جانباز، براى خاطر خدا؛ این چیز کوچکى نیست، اینها به زبان آسان است. آن مادرى که دو فرزند، سه فرزند، چهار فرزند را در راه خدا داده و همچنان محکم ایستاده، به ما سفارش میکند که بایستید؛ محکم باشید! انسان واقعاً در مقابل این‌همه عظمت احساس خشوع میکند. اینها واقعیّتهاى زنانه‌ى جامعه‌ى ما است که بسیار افتخارآمیز و مهم است. خب بحمدالله این، آن بخش روشن و درخشان مسئله‌ى زن در کشور [است‌].

مؤدبچشمکتبسمگل تقدیم شمامؤدب

 

سرباز ولایتم






 



                           جانم فدای سیدعلی

جانم فدای رهبری چون نام اوسیدعلی//رهبربه آقایی اودیدست آیارهبری ؟؟؟

سیدعلی رهبرتویی جان رافدایت میکنیم//بایک اشره امرکن تاجان دهیم توسروری

                        این افتخاریست برمن//چون  تورهبری دراین وطن

سیدعلی سیدعلی نباشدت این غم ولی//مانحن والصامدون کنیم برای توکه رهبری

                              ایران شودفدای تو//فدای جدپاک تو

                         بوسه زنیم خاک پای تو//چون سیدی چون رهبری

                         این افتخارنزدمنی ست//که رهبرم سیدعلی ست

سیدعلی سیدعلی ما نحن والصامدون کنیم *تاچشم آمریکاکورکنیم.....

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

...........................................

بااجازه ازپاتوق دوستان...

رهبر انقلاب خوشتیپ نیست که هست ...

[تصویر:  50669.jpg]

شجاع نیست که هست ...

حکیم نیست که هست ...

25 ساله که دشمن رو بعد دفاع مقدس پشت در های این مملکت نگه نداشته که داشته

پدرِ ایران نوین نیست که هست ...

جوری سالم زندگی کرده که هیچ انتقادی بر او نیست ...

جوری سالم زندگی کرده که یک نقطه مثلا خاصی در زنگیش باشد که کسی بتواند بگوید که پسرش برد دخترش برد دامادش برد ... کاملا مثل یک طلبه ساده زندگی کرده ...

از رهبری نکته ای از اختیاراتی که قانون اساسی داده ؛ اگر در انجا شما یک خللی دیدید بیایید ما انتقاد کنیم

تو محیطی به شدت ناامن ؛ کشور را حفظ کرده ...

افقهایی که گذاشته مانند ؛ تحول در علوم انسانی ؛ مهندسی فرهنگی ؛ اقتصاد مقاوتی ؛ و ده ها مورد دیگر ؛ مملکت به سرعت دارد تو علم جلو میرود ؛ مملکت از 150 هزار دانشجو رسیده به 4 میلیون و پانصد هزار دانشجو ؛ مملکتی که جامعه علمی نداشت الان هفتاد هزار استاد دانشگاه دارد ...

مملکتی که سیستم زیر ساختی اش مانند جاده هاش ؛ سد هاش ؛ پل هاش ؛ راه آهن هاش و زیر ساخت های مختلفی که انجام شده و صنایع گوناگونش ؛ مملکتی که به فضا رفت در تحریم ؛ مملکتی که به قوه بالای انرژی اتمی رسید. به علم بالای سلول های بنیادی رسید.

این مملکتی رو با مدیریت خودش به اینجا رسانده ...

خوب شما یک جا پیدا کنید ؛ پسرش دامادش ؛ دخترش ؛ عروسش یک جا دیدید اینها یک جا مسئولیتی داشته باشند ...

طوری زندگی کرده که دوست و دشمن اعتراف کرده اند که هیچ مورد مسئله دار در زندگی او وجود ندارد ...

..............ماهنوزعزت ایشون رودرک نکردیم به طوری که به راحتی خیلیا حرفای بی ربطی درموردایشون میزنن!!!

ازروزقیامت شرم کن!!!!


       


[ یادداشت ثابت - شنبه 93/2/7 ] [ 8:43 عصر ] [ شهادت ب روز ]

 

سلام....  

 بابصیرت بشیم!! 


گل تقدیم شماوااااای

خدایا...........

مؤدب

 شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است.

                                         وااااایوااااایوااااایوااااایگیج شدم

فحش اگربدهندآزادی بیان است// جواب اگربدهی بی فرهنگی


سوال اگربکنندآزاداندیشند// سوال اگربکنی تفتیش عقایداست


تهمت اگربزننددرجست جوی حقیقت اند // جواب اگربدهی دروغ گویی


مسخره ات بکنندانتقاداست // جواب اگربدهی بی جنبه ای


تهدیدت اگربکننددفاع کرده اند // تهدیداگربکنی خشونت طلبی


            راهپیمایی اگربکنندحق آنهاست وعقیده ی خودشان است                    


           راهپیمایی اگربکنی ساندیس خوری یابه زورآمدی....!!!!!


          بسیجی اگرباشی میشوی افراطی


          جنبش سبزی باشی میشوی خواستارآزادی(طلب)


من یه بسیجی هستم!ازجنسه خودم!!!!نه نقش بازی میکنم!!ونه میگذارم نقش مرابازی کنند!!!!!


من جانم رافدای رهبروکشورم میکنم!!!! ازکسی هم نمی ترسم!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.......


 ......یه بسیجی


                                           شاعر:شهادت ب روز


 رهبرم سید علیست 

مردم همیشه نور خدا متجلی شود


در سینه ای که مملو مهر علی شود


من افتخار می کنم آری خدا کند


جانم فدای حضرت سید علی شود


                                            تنهات نمیگذاریم

تبسماینجا ایران خونه منه......                                                         مؤدب

 

فقط شرمندم ....

واقعیت‌های درگیری شهید خلیلی ناهی امر به معروف نهی از منکر قبل از نائل شدن به فیض شهادت به روایت خود

شهید علی خلیلی ناهی ار به معروف نهی از منکر قبل از نائل شدن به درجه رفیع شهادت در مورد درگیری خود با اشراری که سال 90 قصد آزاربه یک خانم را داشتند، گفت: نیمه شعبان دو سال پیش به نظرم ساعت دوازده شب بود که می‌خواستیم دو نفر از دوستانم را به خانه‌‌شان در خاک سفید برسانم که دیدیم پنج، شش نفر در حال اذیت دو خانم هستند و به زور می‌خواستند وی را سوار ماشین کنند.وی افزود: دوستان من به دلیل پائین بودن سنشان جلو نرفتند اما من به آن افراد تذکر دادم و گلاویز شدیم و یکباره چاقویی که نمی‌‌دانم از کدام سو، نثار ما شد.شهید خلیلی با بیان اینکه چاقو به ناحیه گردنم و شاهرگ خورده بود، اظهار کرد: من همان جا افتادم و آن افراد نیز فرار کردند اما یکی از همراهان من که موتور سواری بلد بود آن‌ها را دنبال کرد و شماره پلاکشان را برداشت.

ریشه آمریکاواسرائیل ووهابیت وهمه این عوضی ها خشک بشه وراه جووناوشهدای باغیرتمون سبزوزنده بمونه

 صلوات....

من ندانم باکه گویم شرح درد//قصه ی رنگ پریده خون سرد

باکه گویم ستاندن حق باکیست؟//آخراین خون است این شرح علی ست

مبارک بادشراب طهور شهادتتای زلال ترازآب چشمه وپاک ترولطیف ترازنسیم.....

....

 


    گفتی سلام؛ احوالتان امروز خوب است؟
                                      این عکس ها، تصویر ها، مال جنوب است؟

   گفتم سلام؛ آری... بیا بنشین کنارم
                                    گاهی کمی یادآوری بد نیست... خوب است
                                                                                                                                                                  ...
       این است عکس کربلای فکّه... این جا
                                  آرامشی محسوس مهمان قلوب است

    در وادی اعجاز... در اروند و والفجر
                                حتّی عصای موسوی یک تکّه چوب است

   ده ها ستاره رفته اند و جایشان در
                              دامان شب های هویزه نقره کوب است
 

   خون کرده این غربت دل هفت آسمان را
                               این جا شلمچه... عصر... نه؛ تنگ غروب است
 

    این آخری تصویر شرهانی است... بی شک
                                اینجا زمین آیینه ی غیب الغیوب است
                                                                                                  ...
      وقتی غبار ننگ دنیا را گرفته
                                  یاد شهید و جبهه در حدّ وجوب است

     اینجا نبردی سخت بر پا بوده امّا
                                  امروز شاید خاکریز ما کُلوب است

     باید خودت فیلتر کنی پای خودت را
                                  میدان مین در فیسبوک و یوتیوب است
 

  امروز باید مرد باشی تا نیفتی
                                   دنیا پر از خمپاره ی شصت ذنوب است

یاعلی.....نحن الصامدون.فعلا خداحافظ..

گل تقدیم شما

 


[ یادداشت ثابت - شنبه 93/1/10 ] [ 4:30 عصر ] [ شهادت ب روز ]


بسم الله ...

سلام شاید خیلی ها ایشون رو بشناسن و شاید هم هنوز در چهره ی بعضی ها ناشناخته باشه ، حامد زمانی خواننده ی ارزشی کشورمون که با ایمان قوی راه بزرگی ور درپیشگرفته و بدون هیچ هراسی از تهدید ها و دشمنی ها ، از ارزش ها و آرمان های کشورش دفاع می کنه و روز به روز هم توی راهش استوارتر و پایدار تر میشه ...اما این روزها  صفحهی فیسبوک ، اینستاگرام و ایمیل آقای زمانی رو هک کردن و ایشون رو تهدید .

البته ناگفته نمونه ایشون پیچ جدید ایجاد کردن .

http://instagram.com/hamedzamanioriginal

 

این تهدید ها مشتی حبابه روی آب و کارهایی بی فایدس اما ما همیشه حامی ایشون بودیم و هستیم و خواهیم بود :

حامد زمانی کیست ؟ 

خاری است در چشم دشمنان اسلام . 

آیت الله خامنه ای خطاب به حامد زمانی : بگذارید به کارهایتان حمله بکنند ، که اگر نمی کردند باید عزا می گرفتید .

با هک شدن ایمیل و........آقای زمانی هیچ اتفاقی نمی افته ما تو راهمون استوار تر و پایدار تر از گذشته می شیم ...! همه ی دشمنان بدانند...!

 

ایستاده ایم تا آخر تای پای جون ، همه ی دشمنان بدانند نحن صامدون . 

                       

 

       واما پست هکر بعد از هک شدن اقای زمانی و جواب ایشون ب هکر :

 

               

به کوری چشم همه ی دشمنان : نـــَحنُ الــصامِدون الی آخرین نفـــســـ...

اره جناب هکر ، نحن صامدون یعنی همینــ ...! 

زنده باد راه جاودان ما ، التماس دعا / یاعلی مدد

 


[ دوشنبه 94/1/24 ] [ 12:24 عصر ] [ شهادت ب روز ]

بازنشرکنید


[ جمعه 93/4/20 ] [ 12:24 عصر ] [ شهادت ب روز ]

 

سرنوشت دنیا دست گروه 5+1 نیست !

اختیار جهان هستی به اذن خدا در دست

5 تن آل عبا + 1 مهدی فاطمه (ع) است!



http://dl.aviny.com/Album/enqelabeslami/Enerji-hastei/Roshan/kamel/05.jpg

بکشیدمارابیدارترمیشود ماازمرگ نمیترسیم وشما هم ازمرگ ماصرفه ندارید.

رهبرکبیرانقلاب...


[ شنبه 93/2/13 ] [ 9:41 صبح ] [ شهادت ب روز ]
<   <<   21      
درباره وبلاگ
لینک دوستان
<ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
حاجی
گروه سایه-shadow group
بانـــــــوی دشــــــــــت رویــــــا
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
ازهردری سخنی-از هرکجا تصویری -در پارسی بلاگ
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
لیلای بی مجنون
پاسداروعاشق ولایت
*** انـتـظـار ***
برادرم ... جایت همیشه سبز ...
روح مناجات
ان سالهای دوست داشتنی
♫♪پیچَــ❤ـکـِ اِحســ❤ــآسـ ♫b
قیدار شهر جد پیامبراسلام
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
گل نیلوفر
عـــمـــــــارِیـــــــون
حسبان
خورشید پنهان
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
فتوبلاگ حسین کارگر
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
شجره طیبه صالحین ،حلقه ریحانه
محمدعابدینی
لباس شخصی
اسپایکا
شکوفه های گیلاس
واجب فراموش شده
اشک شور
پرپر
مهربرلب زده!
حرف هایی از زبان منطق و احساس
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
PARANDEYE 3 PA
سخن آشنا
کانون فرهنگی شهدا
مشاور
جور وا جور
اوقات فراقت / فراغت یک دانش آموز
سرزمین مه وخورشید
بی سروسامان
آقاشیر
صراط مستقیم
نبـ ـ ـ ـض ِ قلـــ م
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
هادی ضرغامی
گیاه پزشکی 92
عالی نیوز
نگاه خیس
نمایندگی دوربین های مداربسته
منو وتووقاصدک
دریــــــــای نـــور
آوای روستا
همسرانه نویسی من برای اویم
سارا احمدی
عیسی طلبه مشهدی
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
شاید منتظر
حوالی آفتاب
تراوشات یک ذهن زیبا
نقدونظر
رویاهای خیس
گیسو کمند
کارشناس مدیریت دولتی
شهادت به روز
Jaeger Science
پاتوق دوستان
فدایی رهبر
فدایی رهبر
ارمغان تنهایی
میثم تمار
ردِ پای خط خطی های من
دوستدار علمدار
پایگاه اطلاع رسانی احمدآباد
ابـــــــــــرار

محمدمبین احسانی نیا
داستان های جذاب و خواندنی
قاتی پاتی
پیام رهایی
غزل عشق
* لـحـظــــه هــای بــارانی *
خون شهدا
رازهای موفقیت زندگی
بچه های خدایی
آسمان بچه های خدا!
خوش آمدید
درس های زندگی
شهیدان مظلومند
من.تو.خدا
.•°♥°•دنیای شیرین من•°♥°•.
صدای دل...
شبستان
.:پرستــوی خیــــال:.
فلسفه یعنی رنج...
برادران شهید هاشمی
زینبیون پادشاه عالمند
قدرت کلمات
امام خمینی(ره)وجوان امروز
دلفین بلاگ
زندگی شیرین
بابای آسمانی...
بابای آسمانی
بابای آسمانی
السلام علیک یاامیرالمومنین
بچه تهرونی
فناوری اطلاعات
امام زمان
منتظـــــــران مهدی
بیانات و سخنان رهبری
فریاد شهادت
خادمین حضرت فاطمه سلام الله علیها ،جیرفت
رد پای احساساتم
مشکات نور الله
funny....
گل یا پوچ؟2
کبوتر نامه بر
یه دختره تنها
در محضر خدا
پسران علوی دختران فاطمی
موسسه فرهنگی-مذهبی امام سجاد(ع) ری
جملات قصار و شنیدنی
sajadb.tk
هزار حرف نگفته
وبلاگ شخصی محمد
نت سرای الماس
ماتمکده حضرت زینب س
دل پر خاطره
عمو همه چی دان
هرکس منتظر است...
جایی برای خنده وشادی و تفریح
دهکده کوچک ما
خدای عشق و خنده
حدیث نفس
دل خوش
انجمن محرمانه
قرار عاشقی
فــــــقــــــط خــــــدا
عاشقانه
دوعاشق
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
سیرت پیشگان
سایت عکس های باحال وجدید
اسرا
وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده)
عاشقانه
اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی
نور غدیر
پادگان حمید
یاران امام خامنه ای - جوانان مکتب المهدی
خاطرات و دلنوشته ها
❁خدا بود و دیگر هیچ نبود❁
السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
طلبه ای خاکی
چشمه جاری
دوستانه
تینا!!!!
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واحد خواهران
احساس رویایی
_..-♥*°*♥-.._Pink♡ love_..-♥*°*♥-.
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
بــــــدون شــــــرح
کـ ـهـ ـکـ ـشـ ـان
من یک طلبه هستم
ღ*چادریـــــــــــــ سایبریــــــــღ .¸¸.•*¨*ღ
آه و دود
☺ ☻☺ ☻
سکوت(فریاد)
شاسوسا
بچه هیات یا زهرا (س)
گل خشک
منتظران مهدی(عج)
lets fall in love together
(✿◠‿◠)crazy girl
در ارزوی گمنامی
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
شکوه دین ودانش
فدایی ولایت

معارف الدائره!
حضرت مهتاب
دخملونه
دوستداران استاد محسن حاجی حسنی کارگر
عمو همه چی دان
شهید ابراهیم هادی
نشریه ی دوستی
نشریه دوستی
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
فاطمیون
حکایت قلم
خنده از ته دل
سوته دل
نابغه ای از فضا
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
حاج آقانریمانی
رویای تلخ
اینجا همه چی درهمه
ناجی
اللهم عجـــل لولیک الفــــرج ...
*پرواز روح*
فاطمه سلیمانی
sarbaz
1
فدایی رهبر
❤ رویایی زندگی کردن... ❤
صفورا
ღای دریغاღ
بسیج شهیدچمران
اطلاع رسانی

بیا ازدواج کنیم
از هر دری سخنی








رادیـو پـارسـی بـلاگ
پایگاه فرهنگی امام خامنه ای
رهبری


*(تفسیر)*
پرپر
پرپر
دوستای20
ملکه حجاب
پرچم اسلام
در امتـــــداد راه
دخترایرونی!!
حامدزمانی
بچه های خدایی
بچه تهرونی!!!
حامدزمانی!خواننده وطنی
وبلاگ شخصی حامدزمانی
مهدی زمانی
سرباز313
شهادت
رسانه
به نام تک پرستوی عشق
خدایا به حال خودم رهام نکن...
کبوتر
صادق
طلبه جوان
خدادوست
خواهران
طرفدار2آتیشه ولایت
حامد
دخترچادری
کربلایی مهدی
aoarat
خون شهدا
پایگاه بزرگ قرآنی طه
پلاکهای رقصان
davood
حجاب
مسعود
الیاس
جنبش اینترنتی اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدی
سکوت
کامران نجف زاده(خبرنگارایران)
دفترمقام معظم رهبری
متفاوت
محمدجوادرهائی
حاج آقانریمانی
پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای
من چادرم رادوست دارم

مجاهد
گلهای باغ بهشت
شاهین بلاگ
شاهین بلاگ2
حرف تو
بسیج
یا من لا حبیب الا هو
سوگند
امیر حافظ
پایگاه مقام معظم رهبری
مروارید ولایت
شیر پیشه ایمان
بی سروسامان
تشنه ی معرفت
جزر و مد
شهادت
هیئت فاطمیه مهریز
سنگر بندگی
ایرانی
عیسی معلم
حامدزمانی


آپلود عکس
یاس تم
ابزار وبلاگ نویسی

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 50
کل بازدیدها: 232097